• Yum CMV4, door onze verslaggever ter plaatse: Ron de Jong.

Wat ging de wekker vroeg vanmorgen. Met kleine oogjes, maar ontzettend veel energie, op naar VCN in Capelle ad IJssel. Ons eerste toernooi van dit seizoen en wij waren er klaar voor!

Vandaag hebben we niet alleen ons eerste toernooi op CMV4 niveau gespeeld, maar ook gelijk op hoofdklasse niveau. (Er was ook een indeling lager, 1e klasse). Het was nieuw dus even aftasten. Zitten we in de goede indeling of hebben we te hoog ingeschat.

Ik verklap gelijk maar even de uitkomst. WOUW, wat een toernooi!!! We zaten op uitstekend niveau en konden heel goed meekomen. De wedstrijden waren spannend en de uitslagen lagen heel dicht bij elkaar.

De eerste wedstrijd met 19-22 gewonnen. De tweede ook gewonnen, nu met 17-20. We zaten lekker in het spel, speelden goed in drieën.

Dan missen we de scherpte. Ballen vallen links en rechts onnodig op de grond. De derde wedstrijd verliezen we dan ook met 17-20.

Even de koppen bij elkaar. Peptalk van Yvonne en de scherpte weer terug zien te krijgen. Dat lukt!
    De vierde was zo spannend! We gingen voor elke bijna onmogelijke bal. Deze wedstrijd maar net verloren met 18-19.

Die laatste wedstrijd moesten we pakken. Leuk, de kids motiveerde elkaar en ook in het veld waren ze elkaar aan het coachen! Dan weer de tegenstander en dan wij weer voor. Laatste minuut. De kids werden gek. De coaches Yvonne en Ron hielden het niet meer. En het eindsignaal..... oorverdovend gegil van vreugde van de kids, yes!!! Gewonnen met 19-20!!
    Wat een spannend toernooi en wat een inzet van Yum. Zo trots dat we 2e zijn geworden vandaag. En dat in de hoofdklasse!!!

Met video: https://www.instagram.com/p/ClbCrPagQIE/