• Wauw, wat een dag....wat een game...wat een super spannende wedstrijd!!! Gezonde spanning bestaat, zeggen ze.....nou dat klopt!!

We stonden goed opgesteld, speelden goed samen en veel in drie. De eerste set gewonnen met 15-25.
    Toch wel een beetje verrast en de spanning bouwde zich op. De tweede set gewonnen met 22-25.

We waren verrast en blij. De focus was ineens niet zo scherp en dat bleek. 3e set verloren met 25-17.
    De vierde set vochten we weer voor elke bal, en de service liep iets beter. Door de regie terug te pakken nipt verloren met 25-22.

Jeetje wat een spannende match. Nu dus de verlenging in. Het publiek op de tribune was hoorbaar en indrukwekkend aanwezig. Je merkte dat de spanning opliep en de gezichtjes stonden strak.

We hadden een duidelijk doel: we bijten ons vast in deze verlenging en pakken de wedstrijd!!

De eerste ballen vielen voor Spirit. Na 8 punten wisselen van helft. We stonden achter, maar dat lieten we niet merken. Door in drie te spelen en onze mega inzet pakten we de punten. We kropen naar het einde van de wedstrijd....pfoe wat spannend....laatste service en BAM!!! Hebben die wedstrijd.

De spelers, publiek en coaches gingen volledig uit hun dak! Zo tof, zo verdiend.

Goooooooo Yum!!!  #waar plezier_en_prestatie_samenkomen

Kijk ook op Instagram