• Wedstrijd DVO 6-1 vs Yum 6-2.

Dat het steeds beter gaat hebben we ook vandaag weer laten zien. Goede warming-up, gezonde spanning en starten met een goede service. De yummies waren zelf een beetje verrast, maar door het onwijs goede spel dat we lieten zien pakten we de eerste set met 20-25.

We speelden netjes in drie, met soms een verrassende bal in 1 keer terug. DVO wist niet hoe ze ons spel moesten keren en ook de tweede set voor ons, 16-25.

Door de ongelooflijke goede inzet, mooie ballen en spelen in drie, wisten we de derde set nipt te verliezen met 25-19.

We waren absoluut niet slechter en het winnen van deze wedstrijd hing echt in de lucht! Dankzij een paar mooie service ballen en goed gespeelde rally's (van beide kanten) verloren we de vierde set nog closer.....27-25.

Dan staat het 2-2 en gaan we de verlenging in. Jeetje wat spannend en wat speelden we goed! De teams gingen gelijk op maar helaas verloren we de verlenging met een close call.....15-10.

Deze wedstrijd hebben we weer laten zien dat we echt heel goed zijn. Nu heeft DVO gewonnen....volgende keer pakken wij de punten!