• Wedstrijdverslagen

• Molenwiek’74 - Yum CMV N6-1. Op naar de Kinderdijk: gebied van de molens, toerisme en volleybal vereniging Molenwiek '74. Yum 6-1 heeft daar een echte avondwedstrijd gespeeld, nieuw en best een beetje spannend.

Dat bleek in de eerste set. Het was even wennen aan de bovenhandse service van de tegenstander. Knetterhard kwam de bal over het net en even waren we onder de indruk. Maar al snel herpakten we onszelf en wonnen de eerste set.

Bij de tweede set bleek al snel dat de tegenstander de bal na onze service, direct terugspeelde naar onze kant. De eerste paar punten weer weggegeven, maar na een time-out (was ondertussen al de 3e van de tegenstander) begrepen we onze taak. Blijf in 3 spelen, scherp op de teruggespeelde ballen en zoeken naar een plek waar we een punt konden pakken.

En zo pakten we ook de tweede en derde set. In de vierde set gaven een show weg voor de meegereisde supporters. Duiken naar de bal, aces en bovenhandse service. We trokken alles uit de kast om te laten zien dat we vanavond de beste waren.

Wat een wedstrijd, wat een inzet en weer 5 punten in de pocket!! Met dank aan coaches:
    Ron en Jeroen, sterspelers:
    Nadine, Kimaya, Lot, Stan en Kyran